FANDOM

Earth Alliance - kolalicja Zie
EA-logo.jpg

Logo EA

mian ocalałych po Trzeciej Wojnie zjednoczona pod względem religii, gospodarki i siły militarnej.

Rząd Edytuj

Najważniejszą osobą dla całego Przymierza Ziemskiego jest Daniel Kohen. Podlegają mu bezpośrednio neopapież oraz Centralna Loża. Centralna Loża zajmuje się rozwojem gospodarki i prawem cywilnym oraz kontrolą wojska planetarnego oraz marynarki kosmicznej. Z racji dużych kosztów, pod skrzydła Gwiezdnej floty wchodzi także kosmiczna marynarka cywilna, zajmująca się transportem towarów z planet kolonialnych.

Bez tytułu.jpg

EA - podział władzy

Armia Edytuj

Na siłę wojskową EA przekłada się:

Ziemia, jako stolica EA ma najbardziej rozwiniętą siłę militarną. Ochroną w przestrzeni zajmuje się Gwiezdna Flota, natomiast ABW skupia swoje działania głównie na dbaniu o porządek na koloniach. W razie zamieszek do zakresu ich działań należy przejęcie kontroli nad zasobami militarnymi Ziemi i przeniesienie ich przy pomocy GF do terenów objętych zamieszkami.

Główne terytoria Edytuj

Najważniejszym z punktu widzenia gospodarczego i kulturowego dla EA jest rejon Układu Słonecznego. Dla Gwiezdnej floty istotnym punktem są stocznie orbitalne i naziemne znajdujące się przy Lunie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki