FANDOM

Yaman G14 Razor - myśliwce kosmiczne zbudowane w 2142 roku przez militarną korporację Yaman military innovations. Były to najmniejsze jednostki bojowe w składzie Gwiezdnej Floty w czasie krucjaty.

Cytat z książki Edytuj

Razor’y miały długi nos, w którym umieszczone były niemalże wszystkie ważne systemy. Kabinę pilota umiejscowiono bardzo blisko silników odrzutowych. Nie było to rozwiązanie optymalne, początkowo wibracje powodowane przez pracujące z pełną mocą silniki znacznie utrudniały pilotaż samolotu przy dużych prędkościach. Do drugiego prototypu wprowadzono poprawki, kabinę umocowano na specjalnym, amortyzującym żelu, który łagodnie tłumił drgania oraz niwelował nieznacznie przeciążenia. W skrzydłach znajdowały się systemy uzbrojenia, które można było schować do środka. Był to proces niezbędny przy wchodzeniu do atmosfery, bowiem zwiększał aerodynamikę. Obła szyba kabiny służyła także jako wyświetlacz. W czasie walki wyświetlano na niej wrogie jednostki dokładnie na tej pozycji, z jakiej odbierał je radar. Zwiększało to czas reakcji pilota. Moduł sztucznej inteligencji na bieżąco analizował zachowania przeciwników, doradzając manewry oraz zaznaczał cele najgroźniejsze i najłatwiejsze do zestrzelenia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki